Klienci chętnie polecają markę Nocowanie.pl. Wysoki wskaźnik NPS
Firma Nocowanie.pl w listopadzie bieżącego roku przeprowadziła badanie sprawdzające stopień zadowolenia swoich klientów oraz zbierające ich opinie i recenzje na temat produktów i usług spółki.
2017-12-14, 14:54

Badanie umożliwiło także identyfikację mocnych i słabych stron świadczonych usług. Poniżej zaprezentowane zostały najważniejsze wyniki oraz wskaźniki.

W badaniu wzięło udział 1441 aktywnych klientów firmy Nocowanie.pl z całego kraju.

 

Wskaźnik Net Promoter Score (NPS) marki Nocowanie.pl wynosi 38.


Badanie pozwala poznać lojalność klientów i ich gotowość do polecania produktów i usług Nocowanie.pl innym osobom. Wskaźnik NPS obrazuje ogólny poziom zadowolenia klienta i przyjmuje wartości od -100 do 100. W branży usług internetowych od kilku lat obserwowany jest spadek wskaźnika NPS, który oscyluje w granicach 20 punktów.

Pytanie stosowane do obliczania wskaźnika NPS to:  Jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz markę Nocowanie.pl swojemu znajomemu? Oceń to prawdopodobieństwo na skali 0-10 ( 0 – zdecydowanie nie polecam , 10 – zdecydowanie polecam).


Aby zmierzyć wartość wskaźnika NPS, należy zadać powyższe pytanie wybranej grupie klientów. Konsumenci, którzy przyznali marce 9 lub 10 punktów są jej Promotorami (Promoters). Obojętni (Passive) to grupa osób, która udzieliła odpowiedzi 7-8, a Krytycy marki (Detractors) to oceniający markę na 0-6 punktów. 


W pytaniu badającym wskaźnik NPS firmy Nocowanie.pl za rok 2017 58% respondentów przyznało  9 lub 10 punktów na 10 możliwych. Niewątpliwie świadczy to o znakomitej opinii klientów na temat produktów i usług Nocowanie.pl. Średnia ocen z tego pytania wynosiła 8,12.


Poniższa infografika pomaga zrozumieć, co stoi za dynamicznym wzrostem zadowolenia klientów Nocowanie.pl.

 

 

KONTAKT / AUTOR
Kamila Miciuła
Specjalista ds. marketingu i PR
Nocowanie.pl
+48 516 206 845
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.